divendres, 4 de novembre del 2016

Koh Tao i inicis de Myanmar

Hola de nou!!! 

Perdoneu per haver estat tants dies sense escriure, però des que han arribat els meus pares que no hem parat!! Ho vaig deixar que érem a Krabi, així que continuaré des d'allà. De Krabi, amb en Jonathan i l'Aamir (el noi indi) vam anar amb un ferri nocturn cap a Koh Tao, una illa a l'est de Tailàndia. Allà hi vam estar quatre dies, bàsicament per treure'ns el títol de submarinisme. No vam fer gaire res més que el curs, però va valdre molt i molt la pena. Ara ja puc baixar al fons marí de tot el món sola. D'allà, el dia 29 vam marxar en direcció a Bangkok primer amb un ferri i després amb un tren nocturn, ja que el dia 31 al matí jo tenia el vol en direcció a Myanmar.

De Bangkok aquest cop no en vam visitar res, però vam anar a fer unes birres per acomiadar-me. L'endemà d'hora al matí ja vaig anar cap a l'aeroport per marxar a Myanmar. Vaig arribar vora les deu del matí i després de passar immigració vaig dirigir-me a l'hotel. En arribar, després de saludar la família, vaig adonar-me que m'havia descuidat l'iPad a l'aeroport. Així doncs, amb el meu pare vam agafar un taxi per tornar-hi. No l'havien trobat, però vam quedar que em trucarien si el trobaven. En arribar de nou al centre, vam anar a dinar i visitar una mica. A mig caminar em van trucar de l'aeroport que havien trobat l'iPad. És increïble!!! Me l'havia descuidat en un carro a fora a l'aeroport i ningú el va robar. Myanmar és un país moooolt segur.

Després de l'ensurt, vam anar a la pagoda més gran i cap a sopar i dormir. L'endemà, dia 2, l'Oriol va arribar pels volts de les dues a l'hotel i vam agafar un taxi en direcció a Hpa An. Després de més de sis hores de cotxe hi vam arribar, però ja era fosc. L'endemà, vam llogar motos i vam visitar el poble i els voltants. Una passada de lloc, maquíssim. En arribar a l'hotel vam contractar un bus per tornar a Yangon, ja que el dia 4 teníem un vol cap a Mandalay. Així doncs, ahir vam agafar el bus a les 8.30 del matí i després d'un llarg trajecte, vam perdre el vol. Per sort, en comptes de fer-nos pagar de nou, ens van canviar el vol per un per avui dia 5 pel mòdic preu de 5$, que només podien ser dòlars. Així doncs, després del canvi, vam tornar a l'hotel dels primers dies a fer-hi nit. Avui aprofitarem per anar a un poblet a la vora de Yangon mentre esperem el vol. Ara és hora de fotos.

 
Foto d'en Jonathan, l'Aamir i jo amb les ulleres d'snorkel ben marcades. Mentre esperàvem per les classes de submarinisme, vam llogar kayaks i ulleres i vam anar a investigar l'illa.

 
Foto de l'última immersió. M'agradaria penjar més fotos, però les tinc en un pen i no les puc passar a la tablet.

 
Aquestes són les vistes que teníem des de l'habitació de l'hotel a Koh Tao. Van ser quatre dies de relax i submarinisme!

 
Aquí el tren cap a Bangkok. L'aire acondicionat estava a tope i feia molt fred...

 
Aquesta foto ja es de Hpa An. Vam pujar a una pagoda dalt d'una muntanya i aquestes eren unes escales que havies de pujar... Les vistes valien la pena, però entre el sol i la calor va ser força dura la pujada...

 
Això és una piscina natural, també prop de Hpa An. S'hi estava perfecte!!

 
Per últim per avui, una foto de tota la família!!! 

Espero poder escriure d'aquí poc amb noves fotos i aventures!! Petons a tots i a totes :)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada