dissabte, 22 d’octubre del 2016

Khajuraho, Varanasi i Kolkata

Hola, família!!!

He estat molts dies sense escriure perquè he estat malalta... Us ho començo a explicar des d'on ho vaig deixar. Vaig arribar a Nova Dehli i directament, amb la Roma, vam agafar un tren nocturn en direcció Khajuraho. Vam arribar-hi al matí i vam anar amb una família amb la qual, teòricament, dormiríem. Després de dutxar-nos, vam anar a veure els típics temples amb les postures del kamasutra. Com que el conjunt arquitectònic no era molt gran, vam pensar que no calia visitar el poble més dies, així que vam reservar un tren en direcció Varanasi per aquella mateixa nit. Després d'això, vam descansar i ens vam preparar per un petit festival. De nou, em vaig vestir amb el meu sari i en arribar a la cerimònia, tothom volia fotos amb mi. De fet, ens van fer seure amb el rei i la reina de Khajuraho. Després, vam sopar amb un senyor que havíem conegut al tren la nit anterior, i que va resultar ser el cosí del rei.

El viatge en tren a Varanasi va ser força dur. Com que havíem reservat el tren amb poc antelació, ens va tocar compartir llitera amb la Roma, així que la nit va ser mogudeta. En arribar a Varanasi, vam anar a un hostal, ens vam dutxar i vam començar a investigar, encara que jo ja hi havia estat. Vam tastar diversos tipus de menjar de carrer (i potser això va ser la causa de la meva malaltia). Vam anar a dormir d'hora, ja que l'endemà volíem veure sortir el sol en una barca al Ganges. Com he dit, la meva primera vegada a l'Índia ja havia visitat Varanasi, però a causa d'estar malalta, no vaig poder veure sortir el sol des de la barca. Així doncs, aquesta vegada no ho podia deixar perdre. La resta del dia vam anar a visitar ghats (els carrers que van a parar al riu). Vam anar a veure el ghat on cremen la gent i, potser això, juntament amb el menjar del carrer, la calor de la ciutat i la seva brutícia van ser els desencadenants dels meus vòmits. L'endemà encara em vaig llevar bé i vam seguir visitant Varanasi, però al vespre, a les 6, quan fan un espectacle religiós en el ghat central, vaig haver de marxar cap a l'hostal on vaig començar a vomitar. Aquella matinada tenia un tren en direcció a Kolkata, però vaig decidir perdre'l i agafar un avió a la tarda del dia següent.

L'endemà, vaig descansar fins a les 12, quan em feien fora de l'hotel i, encara que el meu avió era cap a les 7 de la tarda, ja em vaig dirigir a l'aeroport, ja que no tenia ganes de moure'm. Trobar un taxi va ser una tasca força difícil i em va haver d'ajudar un polícia. El vol va anar molt bé. Un cop a Kolkata m'esperava un noi de Couchsurfing, en Sou. En arribar, em va rebre molt bé i em va explicar que ell ara viu i treballa a Hong Kong, però que ara està de vacances. En comptes de dormir a casa seva, vam dormir a casa d'un seu amic. La combinació era molt graciosa. En Sou és hindú i gay, i el seu amic i el germà del seu amic (els propietaris del pis) són musulmans i un d'ells és model. Dic que és curiosa, perquè la combinació trenca tots els estereotips que puguem tenir. Feien broma de tot i no tenien cap problema. Encara que no em trobava bé del tot, vaig estar amb ells fins que van anar a dormi, ja que no volia ser maleducada.

L'endemà, en Sou tenia una mena de festival d'alumni de la seva antiga escola on havia de puntuar una passarel·la de models. A mi em va fer passar com a fashion victim de Barcelona. Jo, amb la meva roba hippie de viatjar a l'Índia... L'experiència hauria estat genial si jo m'hagués trobat bé... Aquella nit vam dormir a casa en Sou amb la seva mare i l'endemà al matí vaig anar a l'aeroport per agafar un avió en direcció Bangkok.

Sorpresa! Hi ha hagut canvi de plans i en comptes d'anar a Nepal, ara mateix us escric des de Bangkok. Resulta que els bitllets a Nepal eren molt cars i, igualment, per anar a Myanmar, havia de passar per Tailàndia. Així doncs, vaig pensar que era una bona opció aprofitar per visitar el país un parell de setmanes. Dilluns, doncs, vaig arribar a Bangkok i vaig anar a un hostal. L'hostal és molt innovador i nou i s'hi està molt bé. Aquella nit vaig dormir-la tota, ja que encara em trobava malament. Ahir també vaig estar tot el dia a l'hostal descansant, ja que em sembla que em faltaven hores de relax i no tant moviment amunt i avall. Avui ja no tinc febre, però encara tinc una mica de diarrea. Així doncs, encara no sé quin dia podré començar a voltar lliurement. Primer, vull estar segura del meu estat de salut. No vull forçar més la màquina. Ja us aniré donant informacions de Tailàndia, el que si que us puc assegurar, encara que no ho he vist molt amb els meus propis ulls és que la mort del rei es nota i molt.

Algunes figures eròtiques dels temples de Khajuraho.

La Roma i jo amb el rei i la reina de Khajuraho.

La sortida del sol des del riu Ganges a Varanasi.

Foto de la passarel·la de models a Kolkata. Era amateur, però hi havia molt bon nivell!

Fins aviat!!! Espero poder escriure d'aquí poc amb moltes fotos de Tailàndia. Això voldrà dir que ja em trobo bé del tot. :)

1. Ostres Marta!!! I perke no anabes el metge et haguessin trobat el remei rapit pk jo el primer any mi vaig trobar i a varanassi va venir el metge i amb un dia ho vaig soluciar, si no ves aki tailandia 😘😘😘 cuidat molt reina!!!!

2. Posat bona!! I passa fotos!!!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

3. Marta reina, cuidat molt i escriu aviat que és molt divertit
    Molts petons, la teva tia