dilluns, 10 d’octubre del 2016

Bangalore

Hola de nou!!

Aquest cop us escric des de l'aeroport de Bangalore. D'aquesta ciutat sobretot he de dir que com ja m'havien comentat és molt moderna. Gairebé tothom, especialment el jovent treballa en el terreny de les noves teconologies, especialment en desenvolupament de software. Pel que he pogut comprovar amb la gent que he conegut, treballen molt, però els sous no estan malament.

El primer dia vaig arribar a casa del noi de Couchsurfing, en Nishant. Viu molt allunyat del centre, en una zona que té per nom Electronic City (amb el nom ja es pot comprovar el que us deia abans). Com que al tren no havia dormit gaire, vaig aprofitar per dormir una mica i a la tarda vam anar a donar un vol pel centre. Vam anar a fer uns birra en un pub que es diu Prost i on fan les birres artesanes. L'alcohol aquí és molt car. Quan vam estar cansats vam tornar cap a casa.

L'endemà en Nishant treballava, així que vaig anar a explorar una mica per la meva banda. Vaig anar a un centre comercial i només per veure com han aconseguit barrejar la seva cultura amb la nostra. Cap al tard, vaig tornar a casa amb taxi compartit i vaig conèixer una noia, la Nana, i vam quedar que parlaríem per fer alguna cosa diumenge, ja que en Nishant tornava a treballar. En arribar a casa, vaig poder parlar amb companys de pis d'en Nishant, ja que ell encara treballava. En Nishant ha viatjat força i, a més, té una germana als Estats Units, així que és força enterat del món. Per la seva banda, els dos companys no s'han mogut mai de Bangalore i no sabien ni que Espanya fa frontera amb França o que Barcelona té mar.

El dissabte en Nishant tenia festa, així que vam anar a visitar un parc, el parlament i a l'M.G road (cada ciutat en té una, és Mahatma Gandhi road). Allà em vaig comprar un sari per anar a una festa ahir amb la Nana. El pobre noi em va haver d'esperar una hora mentre decidia... després d'això vam anar a prendre alguna cosa i cap a casa. Ahir, em vaig llevar i vaig preparar tot l'equipatge per anar a casa la Nana. Allà, junt amb una amiga, em van vestir i maquillar. S'ho van passar pipa, deien que era com maquillar i pentinar una nina! Al vespre vam anar a un festival. Ara mateix estem immersos en un dels festivals més grans de l'Índia, que dura deu dies. Ahir, se celebrava a partir de balls. Va ser divertidíssim. Vaig ballar cançons de Bollywood cantades i tocades en directe durant unes quatre hores.

La Nana té un cosí que treballa a l'aeroport. Així doncs, aquest matí, he agafat un taxi cap a l'aeroport i allà m'esperava el seu cosí, en Rama, que m'ha fet companyia fins que he hagut de facturar. Ara mateix agafo un avió en direcció a Nova Dehli on m'espera un noia i, juntes, agafem un tren nocturn avui mateix en direcció a Khajuraho.

Com heu pogut comprovar, Bangalore no té molt per visitar, però molt bona gent! Ara algunes fotos i fins aviat.

Foto del parlament de Bangalore.

Aquí una foto d'en Nishant i jo en un bar.

La Nana i jo al festival d'ahir.

1. Que guapes!!!
    Escriu aviat reina.
    Petonassos,
    Eva

2. Avui ja m'he posat al dia amb els teus posts, m'han encantat! Quines aventures!!!! veig que no tens massa temps per estar sola!!