diumenge, 18 de setembre del 2016

Primers dies

Hola de nou!!! Us escric per explicar-vos novetats. Des que he arribat m'he estat amb l'Anushka. Ha sigut molt bona amfitriona. M'ha portat a visitar Jaipur amb moto juntament amb el seu boyfriend (la seva mare diu que només és friend i l'Anushka ja em va explicar perquè: són de castes diferents i, per tant, no es podran casar i no vol que l'Anushka prengui mal).

Ahir a la nit vam anar a una festa familiar, ja que una tieta de l'Anushka ha guanyat el premi a la millor professora de tota l'Índia. Jo era l'única estrangera, però em van tractar molt bé. Pel que vaig veure, la seva família és molt lletrada i tots són molt oberts de ment i força intel·ligents. Allà vaig tenir l'oportunitat de tastar menjar típic de la Índia: realment era molt bo però picava moltíssim, fet que ve fer que no m'ho pogués acabar tot. En aquest mateix sopar, vaig descobrir un xic l'arbre geneològic indi. Per ells tot són cosins i oncles (encara que es tracti d'un fill de cosí o encara més llunyà). Així doncs, no és d'estranyar que hi hagués molta gent. També a la festa vaig descobrir com se saluden entre familiars i coneguts, així com també algunes formalitats,

Aquest matí molt d'hora hem anat a veure sortir el sol des d'una muntanya. Recordo la primera vegada que vaig anar a l'Índia que el meu pare ja em va dir que el sol es pon molt més ràpid. Avui he pogut comprovar que, per contra, també surt molt més a poc a poc. Així, la sortida del sol s'ha convertit en veure il·luminar el cel i marxar. Després d'això l'Anushka m'ha ensenyat on entrenava i seguidament hem anat a descansar. A la tarda, com que ella tenia fein he sortit per primer cop a l'aventura!! De moment, cap problema remarcable.

 
Aquesta foto és en un parc molt bonic on van les parelles a festejar (i l'espelma: jo). La del mig és l'Anushka i el de la dreta el seu nòvio.

  
Així és com vam anar vestides a la festa de la tieta de l'Anushka. A mi em van deixar el vestit, ja que no he portat res de mudar en el meu equipatge. Al costat una foto del menjar picant que vaig poder tastar a la festa. Encara que ho sembli, no hi ha res de carn, només patates i tofu.

 
Foto de la sortida del sol des de la fortalesa. En realitat hem marxat que ja era més clar, però estava gravant un time-lapse i no he fet foto del final...

A la matinada de dimarts tinc un vol cap a Mumbai des d'on començaré el viatge (sola, ara sí) cap al sud. Ja us aniré informant.





2 comentaris:

  1. Que Marta les teves noves experiencies, son una parelleta molt maca seria una pena ke no els deixessin casar pero aki a l infia les castes encara les miran molt, i em crec ke no to poguessis menjar😂😂😂😂😂 un petonas!!!!! I si ves informan!!! M encanta!!!!😘😘😘

    ResponElimina
  2. Hola Marta, esparem que et vagui tot molt bé en aquesta experiència tan enriquidora. Nosaltres t anem seguint en el bloc. Maite

    ResponElimina